Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
15.09.2023

Більшість тролейбусів у Дніпрі – нової моделі. Вони втричі енергоефективніші та продуктивніші у роботі

Більшість тролейбусів у Дніпрі – нової моделі. Вони втричі енергоефективніші та продуктивніші у роботі

У Дніпрі на базі двох депо експлуатують 185 тролейбусів, із них 96 - нових моделей із низькою підлогою, а також 14 мають автономний хід.

Серед основних переваг нових тролейбусів – вони втричі менше споживають електроенергії за рахунок сучасної системи управління, стабільні у роботі. У них не виникає проблем із експлуатацією.

«Саме завдяки рухомому складу з автономних ходом, партія якого доходила ще перед війною у 2021-му році, нам вдалося відкрити свого роду унікальний маршрут на ж/м Придніпровськ. Там працюють 8 тролейбусів із автономним ходом. Ще шість таких машин використовуємо за потреби на інших маршрутах у разі відключення мережі на певних ділянках.

Таким чином є можливість закривати потреби у транспорті там, де немає напруги, зокрема, так було й під час блекаутів. Оновлення рухомого складу тролейбусів було направлене на якісне та безперебійне перевезення наших пасажирів», - прокоментував провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Нікіта Керенцев.

За його словами, переважна більшість нових тролейбусів білоруського виробництва. Запчастини до них закуповуються на базі виробництв, які є в Україні:

«Дефіциту запчастин до таких тролейбусів немає. Їхнє технічне обслуговування проходить за планом, як і всіх інших тролейбусів – раз на шість днів», - говорить Нікіта Керенцев.

Під час технічного обслуговування (ТО) тролебусів фахівці перевіряють автономний хід, механіку, рульове керування, двері, рівень масла тощо. За день таке ТО проходять 15-17 тролейбусів. Про це розповів начальник Депо №1 КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Віктор Сухар.

Данило Багорка працює водієм тролейбуса майже два роки і вже встиг відчути різницю у керуванні машиною нової моделі. Після закінчення курсів водіїв тролейбусу дніпрянин спершу працював на машині більш старої моделі. А нині працює на нових тролейбусах, зокрема, й з автономним ходом.

«Звісно, спершу було трохи тривожно керувати такою великою машиною. Однак досить швидко звик до габаритів. Після року роботи відкрив іншу категорію, аби працювати на новому тролейбусі. Він має багато переваг над старішою моделлю. Це і сучасний салон, плавний хід, наявність системи кондиціонування.

За рахунок встановлених акумуляторів тролейбус має автономний хід. Коли бачу попереду проблемну ділянку, то можу зняти струмоприймачі й об’їхати перешкоду. Словом, лише позитивні відгуки. Одне задоволення керувати тролейбусом нової моделі», - наголошує Данило Багорка.



Прес-служба Міської ради »


Valkorol30  (19.09.23 21:05): Не знаю, кто тут кремлеботы, порохоботы ифилатоботы и т.д., но как пенсионер и коренной житель Днепра, который этим летом катался на новых тралликах, вынужден сказать спасибо за то, что конкретно этим летом кондиционер в салоне работал, и в такую невыносимую жару было комфортно добираться на нём в центр на работу. Если сравнивать с немецкими МАНами на гормошке, где реально парилка и сауна была, то новые траллики гораздо комфортнее были, а некоторые из них гасают по Правде как шумахеры, за что водилам благодарочка. А что касается масла или незаконной продажи запчастей, пока что за мои 33 года не было ни одной аварии с участием троллейбуса по причине поломки, и они гораздо безопаснее, чем эти в$ратые спринтеры, которых было по городу дофига. Відповісти | З цитатою
Вопрос  (16.09.23 18:03): Чула, сто керівник електротранспорту пан Кобець кадровий військовий, звідси питання, як військовий може керувати великим транспортним підприємством, яке перевозить пасажирів і чому він не на війні? Судячи з коментарів нижче від нього на фронті більше толку буде Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Рома  (16.09.23 15:00): Раз пошла такая пьянка я от себя лично хочу дополнить эти комментарии и передать большой пламенный привет главному электронщику Депо 2 Беляшу Константину Петровичу , который чтобы не сидеть без работы по ночам делает различные манипуляции с новыми троллейбусами, ( ослабить какой нибудь контакт, вставить палочку в вентилятор, заменить хорошую плату на подгоревшую ) чтобы не сидеть без работы, выписывать новые блоки и платы за бюджетные деньги, проводить дорогостоящий ремонт заменив копеечные компоненты, вымогать деньги с водителей, и все это горькая правда, которая к сожалению происходит с ведома главного инженера ,При чем к новым машинам кроме Беляша другие специалисты подходить не имеют права. Короче скачем в Европу на троллейбусе семимильными скачками Кто хочет в этом убедиться, добро пожаловать в нашу большую семью , набор на курсы водителя продолжается. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Елена Карпенко  (16.09.23 11:30): Никита Керенцев ведущий специалист? Откуда Вы только информацию берёте. Он не знает что такое троллейбус! Он протеже одного человека из белого дома. Взяли на работу, а теперь не знаем как избавиться от него, двух слов связать не может.
Ремонтом троллейбусов никто не занимается, особенно в депо 2.
В депо 1 просто еще начальник депо Сухарь той еще закалки и порядка больше в нем. В депо 2 вообще отстой! Начальник депо это вообще дед 70 лет ничего не соображает. Главный инженер Дворниченко - отдельная тема, там на первом месте любимчики, а не ремонт троллейбусов.
Там вообще нужно менять в депо 2 всё руководство, тогда и порядок будет.
А в целом за ремонт троллейбусов нужно спрашивать по полной с главного инженера управления Легкого, тот уже вообще давно потерялся.
Можно еще вопрос и в исполком задать, почему трамваи и троллейбусы по графику ходят, а частные автобусы и маршрутки как им удобно?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Бабай  (16.09.23 10:57): Нові тролейбуси це добре, а нові тролейбуси на лисій гумі це ще краще, особливо коли вони по Яворницькому бруківкою піднятися не можуть, і безсмертні водії які виїжджають на цих машинах. А причина в цьому СТО Яшина розташоване на території Депо 2 на Богдана Хмельницького, яке займається ремонтом вантажних автомобілів та продажем запчастин, куплених для тролейбусів та встановлених на вантажівки та фури зібрані на одній платформі з тролейбусами. Відмінний спосіб з відмивання грошей з міського бюджету, який має будь-який хороший дах. Не вважайте за рекламу. Плюс худоба до водіїв, величезна плинність кадрів на підприємстві, витрати на навчання нових водіїв, які звільняються через кілька місяців після закінчення курсів. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
може  (16.09.23 09:44): краще закупити у наших західних партнерів, хоча і старі за те європейські. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Жека  (16.09.23 03:11): Ну так может и цену можно сбавить ,раз в три раза экономнее ,а то накладно ездить стало . Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Elring  (16.09.23 01:28): Вы серьёзно?
Самому новому из низкопольных и не автономному - около 10 лет. Без нормального обслуживания и ухода. Проверяют уровень масла? Ха. Ха. Ха.
Прокладки и сальники по регламенту не меняются. Масло иногда сливается в бочку, а вместо него наливается такое же (отработанное), только с месяц отстоявшееся. До бесконечности. Уровень масла проверяется методами "Да вон же оно течёт!" и "Что-то странно там гремит!". У некоторых машин (старых ЮМЗ) из ГУРа течёт так, что к обеду (примерно половина смены) некоторые маневры, требующие работы на пределе поворота руля - приходится выполнять вдвоём с кондуктором крутя баранку - ГУР не работает в последней четверти-трети положения рулевого колеса.)
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Евгений  (15.09.23 21:41): В Краматорске, прифронтовом городе все новые троллейбусы производства юмз,вопрос ,с чем это связано Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності