У Дніпрі на базі двох депо експлуатують 185 тролейбусів, із них 96 - нових моделей із низькою підлогою, а також 14 мають автономний хід.
Серед основних переваг нових тролейбусів – вони втричі менше споживають електроенергії за рахунок сучасної системи управління, стабільні у роботі. У них не виникає проблем із експлуатацією.
«Саме завдяки рухомому складу з автономних ходом, партія якого доходила ще перед війною у 2021-му році, нам вдалося відкрити свого роду унікальний маршрут на ж/м Придніпровськ. Там працюють 8 тролейбусів із автономним ходом. Ще шість таких машин використовуємо за потреби на інших маршрутах у разі відключення мережі на певних ділянках.Таким чином є можливість закривати потреби у транспорті там, де немає напруги, зокрема, так було й під час блекаутів. Оновлення рухомого складу тролейбусів було направлене на якісне та безперебійне перевезення наших пасажирів», - прокоментував провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Нікіта Керенцев.
За його словами, переважна більшість нових тролейбусів білоруського виробництва. Запчастини до них закуповуються на базі виробництв, які є в Україні:
«Дефіциту запчастин до таких тролейбусів немає. Їхнє технічне обслуговування проходить за планом, як і всіх інших тролейбусів – раз на шість днів», - говорить Нікіта Керенцев.
Під час технічного обслуговування (ТО) тролебусів фахівці перевіряють автономний хід, механіку, рульове керування, двері, рівень масла тощо. За день таке ТО проходять 15-17 тролейбусів. Про це розповів начальник Депо №1 КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Віктор Сухар.
Данило Багорка працює водієм тролейбуса майже два роки і вже встиг відчути різницю у керуванні машиною нової моделі. Після закінчення курсів водіїв тролейбусу дніпрянин спершу працював на машині більш старої моделі. А нині працює на нових тролейбусах, зокрема, й з автономним ходом.
«Звісно, спершу було трохи тривожно керувати такою великою машиною. Однак досить швидко звик до габаритів. Після року роботи відкрив іншу категорію, аби працювати на новому тролейбусі. Він має багато переваг над старішою моделлю. Це і сучасний салон, плавний хід, наявність системи кондиціонування.За рахунок встановлених акумуляторів тролейбус має автономний хід. Коли бачу попереду проблемну ділянку, то можу зняти струмоприймачі й об’їхати перешкоду. Словом, лише позитивні відгуки. Одне задоволення керувати тролейбусом нової моделі», - наголошує Данило Багорка.
Ремонтом троллейбусов никто не занимается, особенно в депо 2.
В депо 1 просто еще начальник депо Сухарь той еще закалки и порядка больше в нем. В депо 2 вообще отстой! Начальник депо это вообще дед 70 лет ничего не соображает. Главный инженер Дворниченко - отдельная тема, там на первом месте любимчики, а не ремонт троллейбусов.
Там вообще нужно менять в депо 2 всё руководство, тогда и порядок будет.
А в целом за ремонт троллейбусов нужно спрашивать по полной с главного инженера управления Легкого, тот уже вообще давно потерялся.
Можно еще вопрос и в исполком задать, почему трамваи и троллейбусы по графику ходят, а частные автобусы и маршрутки как им удобно? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Самому новому из низкопольных и не автономному - около 10 лет. Без нормального обслуживания и ухода. Проверяют уровень масла? Ха. Ха. Ха.
Прокладки и сальники по регламенту не меняются. Масло иногда сливается в бочку, а вместо него наливается такое же (отработанное), только с месяц отстоявшееся. До бесконечности. Уровень масла проверяется методами "Да вон же оно течёт!" и "Что-то странно там гремит!". У некоторых машин (старых ЮМЗ) из ГУРа течёт так, что к обеду (примерно половина смены) некоторые маневры, требующие работы на пределе поворота руля - приходится выполнять вдвоём с кондуктором крутя баранку - ГУР не работает в последней четверти-трети положения рулевого колеса.) Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2