Нові зупинки для тролейбусів стали об’єктом нещодавніх суперечок у соцмережі Фейсбук. В чому біда? До дня міста у вересні 2020-го до Придніпровська запустили тролейбус. Ідея, ніби, гарна. Втім, із собою транспорта інфраструктура принесла й спеціальні кишені для зупинок електротранспорту. Урбаністи проти. Комунальники кажуть: так треба.
Можливість дістатися з ж/м Придніпровський до центру міста на тролейбусі мешканці чекали давно, десь років з 20, з моменту відкриття Південного мосту. І таки дочекалися. Але полегшення це принесло тільки відносно. Причина нових проблем – кишені для зупинок, що їх масово почали будувати на шляху прямування транспорту по житловому масиву. На думку місцевого урбаніста Руслана Ширінова: таке рішення тут зайве. Ще й марне.
Руслан Ширінов, урбаніст, засновник “Urban Dnipro”: “Автобуси в них, по-перше, не заїжджають. Люди очікують транспорт на проїжджій частині, виглядають його. Це небезпечно. Кишені не дозволяють маломобальним людям, людям на кріслі колісному заїхати в тролейбус новий низькопідлоговий. Коли міський транспорт заїжджає в кишеню – водії не пропускають транспортний засіб. Від цього громадський транспорт їздить довше. Графік руху не виконується. Тобто, тут цілий комплекс проблем з кишенями”.Комунальники не згодні. Заступник директора КП “Дніпровський електротранспорт” наголошує: придніпровські кишені – захід вимушений. До того ж – це вимога ДБН.
Володимир Сусленков, заступник директора КП “Дніпровський електротранспорт”: “Так как ширина дороги на улице 6 метров, то заездной карман – вынужденная мера. Мы предприятие электротранспорта и мы пользуемся ДБНами строительства трамвайных и троллейбусных маршрутов. В ДБНах жестко указывается, что карманы строятся. По этому, мы и работаем по нашим ДБНам”.Чи є альтернатива? Руслан Ширінов завіряє: все залежить від випадку. В Європі таких кишень уже майже не побачити. Ба навіть більше, на ж/м Перемога кишені під час реконструкції поприбирали. Звісно, є виключення. Шлях придніпровського тролейбусу до цих випадків, на думку урбаніста, не входить. Проблема – застарілі ДБН.
Руслан Ширінов, урбаніст, засновник “Urban Dnipro”: “У випадку Придніпровська просто не потрібно робити кишеню. Автобус просто їде по своїй смузі, зупиняється, підбирає людей, люди сідають, решта автівок чекає 10-20 секунд. І там не такий страшний трафік для того, щоб влаштовувати там кишені, на мій погляд. Але не дурні проектують інфраструктуру. І через застарілі норми подекуди доводиться їх робити”.
"Автобус просто едет по своей полосе, останавливается, подбирает людей, люди садятся, остальные автомобили ждут 10-20 секунд. И там не такой страшный трафик".
Как Вас понимать молодой человек? сначала Вы утверждаете будто автобус не может выехать из кармана из-за плотного движения, а далее выражаете мысль что трафик там не страшный. Відповісти | З цитатою
Лучше б сделали Чаплинскую, Халхингольскую до Томской, Томскую, 20-летия Победы и дамбу. Да и Усть-Самарский мост надо отремонтировать. Имейте совесть! Самарский район бюджетообразующий, а не дотационный для Днепра. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1