Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
14.01.2021

Нові маршрути, оновлення рухомого складу, капітальні ремонти: як розвивався громадський транспорт Дніпра торік та які перспективи у 2021-му

Нові маршрути, оновлення рухомого складу, капітальні ремонти: як розвивався громадський транспорт Дніпра торік та які перспективи у 2021-му

У Дніпрі за 2020 рік значно оновився рухомий склад громадського транспорту. Так, місто придбало 20 трамваїв і 25 нових тролейбусів з низькою підлогою.

Відкрито тролейбусний маршрут № 6 «пл. Соборна – ж/м Придніпровськ».

Окрім того, за минулий рік КП «Дніпровський електротранспорт» серед іншого капітально відремонтувало понад 50 трамваїв і тролейбусів, понад 14 км тролейбусної та трамвайної контактної мережі, замінило 126 аварійних опор, понад 3,5 км трамвайних колій, реконструювало тягову підстанцію № 19 (що і дозволило відкрити новий згаданий маршрут на Придніпровськ).

Торік на базі «Дніпровського електротранспорту» створили єдиний диспетчерський центр, який моніторить роботу усього наземного громадського пасажирського транспорту міста. Для цього було встановлено понад 1 900 GPS-трекерів. А навчально-виробничий центр підприємства з підготовки водіїв електротранспорту провів два випуски і підготував 85 водіїв трамваїв і тролейбусів.

За словами директора КП «Дніпровський електротранспорт» Володимира Кобця, через карантинні обмеження перевезення пасажирів в електротранспорті за 2020 рік скоротилися на 40 %.

«Сподіваємося, скоро ситуація стабілізується і пасажирські перевезення знову повернуться до стабільних показників. Нинішнього року продовжуватимемо капітальні ремонти інфраструктури: це й мережі, колії, а також рухомий склад. Окрім того, у планах – розпочати будівництво контактної мережі для подовження тролейбусних маршрутів № 10 та № 12 на ж/м Перемога-6. Звісно, і надалі навчатимемо водіїв трамваїв, тролейбусів», – розповів Володимир Кобець.
Зі свого боку спеціаліст сектору контролю та моніторингу виконання договірних зобов'язань відділу пасажирських перевезень управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков зазначив:

«За минулий рік громадські автобуси перевезли близько 124 млн пасажирів, з яких кожен 6-й – пільговик. З’явився брендбук громадського транспорту. Поступово автобуси брендуватимуться у жовтий колір зі спеціальними покажчиками відповідно до дизайн-коду. З міських маршрутів прибрано 320 автобусів малої та середньої місткості, натомість з’явилося 196 великих автобусів, у тому числі й так звані автобуси «гармошка», які зараз працюють на 38-му маршруті. Цьогоріч приїдуть ще 200 великих автобусів. Таким чином працюємо над тим, щоб до кінця 2021-го автобусів малої місткості на маршрутах не було взагалі. Окрім того, наразі розробляється стратегія щодо виділення окремих смуг для громадського транспорту. Іще у планах – підвищення кваліфікації для водіїв автобусів».


Прес-служба Міської ради »


Сергей  (02.04.21 15:44): Электронный билет покажет реальный пассажиропоток.
И не получится говорить что ездят в убыток.
Потому ждать долго придётся. Кто захочет показывать прибыль
Відповісти | З цитатою
Skid Row  (15.01.21 11:11): Автобусы - хорошо. Но без пересмотра маршрутов и оплаты - это те же маршрутки.
Что там с электронным билетом? Долго еще будет это передавание налички водителю?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
по пр.Металлургов  (14.01.21 19:03): как ходила одна маршрутка 146 ,так и сейчас ,после 20.00 не уедешь Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Фторопласт Тефлон  (14.01.21 18:56): Мда...
Как пиариться, так льготников у них - всего 1/6 часть от всего пассажиропотока, а как цены на проезд повышать - так толсто намекают на обратное - что платедеспособных пассажиров где-то 1/6 часть (ну, или меньше половины) от всего пассажиропотока.
Відповісти | З цитатою
..  (14.01.21 17:45): Вот льготников пора кышкнуть...нам до 65-70 пенсию ждать, а они здоровые крепкие в 55 ушли и теперь бесплатно для них но за наш счет катаются на озерку и в больнички. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Лекарь  (14.01.21 16:04): Кто объяснит почему под проводами трол.№20 ходит авт.№38?
Если не хватает троллейбусов, то зачем нужно было прокладывать 30км проводов на Парус.
Не проще было "бесплатно" на Парус пустить больше автобусов"121, а по трол.марш.№20 больше троллейбусов?
Зачем параллелить авт. и трол. маршрут? Контактная сеть и тяговые подстанции - очень дорогое удовольствие!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Мыздобул  (14.01.21 16:03): Вот не понятно, накой нужен 38 маршрут, который полностью дублирует троллейбусный?? Лучше бы добавили троллейбусов на "двадцатку" и продлили время работы. И таких маршрутов уйма... Есть же районы, где эти автобусы нужнее будут. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності