Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
10.11.2020

Трамвайний парк знову поповнили комфортабельними вагонами із Лейпцигу

Трамвайний парк знову поповнили комфортабельними вагонами із Лейпцигу

У Дніпрі готують до виходу на маршрути нові зручні та комфортні трамваї із Лейпцигу. Саме так реалізується стратегічний план Бориса Філатова із розвитку електротранспорту міста. Наразі до Дніпра прибула вже третя партія – п’ять вагонів. Перед запуском на маршрут трамваї переобладнають у міській вагоноремонтній майстерні – єдиній в Україні, де виконують такі адаптаційні роботи. Після виконання таких робіт термін їх експлуатації подовжиться на 10-15 років.

Ініціативу оновлення електротранспорту Дніпра містяни, авжеж, підтримують. Анатолій Аксіонов вже понад сорок років їздить у міських трамваях:

«Трамваї міста необхідно оновлювати. Наразі я бачу значний прогрес у цьому питанні в місті, і це дуже добре. Тепер користуватися громадським електротранспортом нарешті і зручно, і приємно».

Директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев зазначив, що 15 трамваїв із Лейпцигу вже радують дніпрян, курсуючи вулицями.

«Це останні п’ять вагонів із 20, закуплених цього року в Лейпцигу. Наразі цю партію адаптують до роботи на наших коліях і до першого січня 2021 року їх випустять на маршрут. Так, за останні два роки трамвайний парк оновлено на 40 одиниць. В рамках прийнятого Борисом Філатовим стратегічного плану розвитку електротранспорту ми продовжимо оновлювати рухомий складу і надалі. Наступного року ми плануємо придбати ще близько 20 трамваїв», - розповів Ігор Маковцев.

Директор КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Кобець наголошує:

«У нових трамваїв тихіший хід, що робить їх більш комфортними для пасажирів. Зручніше буде працювати й водію, бо у кабіні передбачена система кондиціонування. Окрім цього у салоні встановлені нові крісла. До прибуття у місто трамваї в Німеччині пройшли глибоку модернізацію і мають сучасну систему управління, що дозволяє економити електроенергію на 40%».

Водій трамваю Владислав Маточенко, аби кермувати німецьким трамваєм, пройшов стажування. До цього працював півтора року на старих трамваях і тому різницю відчув одразу:

«У трамваї більше ланцюгів керування та взагалі функціоналу. Взагалі сам процес стажування для мене не був складним. У вагонів з Німеччини більш плавний хід. Також дуже комфортна кабіна з опаленням взимку та кондиціонуванням влітку».

«Дуже добре, що оновлюють трамваї. Дуже добре, що міська влада піклується про зручність і водіїв, і пасажирів», - каже дніпрянка Марія.

«Тепер трамваї виділяються кольорами в єдиному стилі міста, і це робить їх більш помітними на вулицях. Пасажирам в оновлених салонах стало набагато комфортніше їздити. Все зроблено гарно і з любов’ю до містян. Важливо тепер, щоб люди не завдавали шкоди трамваям, у яких їм ще їздити», - говорить ще один дніпрянин Вадим Пономаренко.

Нагадаємо, що в Дніпрі оновлюють не тільки трамвайний парк, а й ремонтують полотно. Тільки за останні роки оновили близько 17 тис. метрів.



Прес-служба Міської ради »


Снеговик  (12.11.20 13:34): Браво, и денег с бюджета списано и от немцев за утилизацию получили, гениально! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
работник депо  (11.11.20 21:40): Столько правильных вещей сказали...почему филатов на выборах побеждает? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Злюка  (11.11.20 13:56): Очень новые трамваи, с деревянными ступенями. Сколько миллионов лет этим динозаврам?! Зачем тратить бюджет на хлам со свалок Европы? Відповісти | З цитатою
Бупетровск  (11.11.20 11:58): Так тогда и авто для городского совета пусть берут 1985-го года с Германии, компьютеры ЭВМ масштабы горсовета позволяют, ремонт в кабинетах из отходов можно сделать, мебель б\у-шной полно продается. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Горожанин  (11.11.20 09:11): Правильно писать - комфортабельный металлолом. Лейпциг должен быть доволен впрочем как и БАФ Відповісти | З цитатою
Ооо  (11.11.20 09:03): А наш мер способен только на закупку утилизированых трамваев троллейбусов автобусов а то на новых как он будет отмывать себе в карман деньгу этого ему мало. А так копеечные отходы получил а цену выставил как за новые. Вот это доход. Надо же жену и дочь на мальдивы в Америку отправлять. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Пешеход  (11.11.20 07:38): Так вот почему у нас в городе рельсы из кус_чков по 0,2-2 метров сложены, их, оказывается, по метрам меняют. Уже 17 тысяч таких метровых кус_чков заменили, и удивляются, чего же мягче трамваи не идут. Я не специалист, но может быть попробовать целый рельс за раз менять (25м)? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Комфортабельные  (10.11.20 22:57): чёт ору... :-) Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Риелтор  (10.11.20 22:27): Зачем новый трамвай покупать, когда можно после немчуры обноски, которые ему утилизировать накладно...плебс хавает, Борух с моней и рады стараться... Відповісти | З цитатою
Вай какой трамвай  (10.11.20 18:59): А в Харькове такие оф игенные трамваи стали разрабатывать, низкопольные , современные, очень красивые. Вчера видел. Но если в этих старых трамваях будет дешёвый проезд, то можно потерпеть до неизвестных времён. Нам не привыкать. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності