Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
20.08.2015

Радник голови ОДА розповів, як користуватися електронними адмінпослугами

Радник голови ОДА розповів, як користуватися електронними адмінпослугами
Дніпропетровщина лідирує по впровадженню електронних державних послуг. Відразу 3 нових запустили на днях. Це довідка про доходи від фіскальної служби, оформлення закордонного паспорта та субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Радник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Дубілет розповів, як користуватися електронними послугами.

Для замовлення електронної послуги потрібно зайти на сайт igov.org.ua. «Щоб швидко знайти послугу, в поле пошуку вводимо її назву або ключове слово. Наприклад, якщо вам потрібне оформлення закордонного паспорта, достатньо написати «паспорт» і система знайде те, що вам потрібно», — пояснив Дмитро Дубілет.

На сторінці послуги слід вибрати регіон і місто, в якому ви мешкаєте. Після цього система запропонує два варіанти підтвердження особи — електронно-цифровий підпис і BankID: «Перший варіант поширений серед юридичних осіб. Тим, у кого є картка крупного українського банку, найзручніше скористатися BankID. Для цього потрібно вибрати зі списку фінансову установу, ввести свій номер телефону або логін (залежить від банку) і пароль. «Другий етап ідентифікації — код, який прийде на мобільний телефон по смс, — продовжив Дмитро Дубілет. — Вводимо цей код і автоматично переходимо на форму обраної послуги. Паспортні дані в ній заповнені автоматично, бо їх передав банк. Змінити цю інформацію не можна, а значить виключено помилку».

Дмитро Дубілет підкреслив, що між послугами в електронній формі та інтернет-послугами є принципова різниця: «Наприклад, оформлення закордонного паспорта он-лайн не позбавляє необхідності прийти в міграційну службу, щоб зробити фотографію, і ще раз, щоб забрати документ. Але тепер не доведеться стояти в чергах для заповнення форми та оплату послуги. З субсидією все інакше. Нікуди ходити не потрібно. Ви заповнюєте форму на сайті iGov і натискаєте кнопку «Відправити». Протягом 20 робочих днів на вашу електронну пошту прийде лист з підтвердженням оформлення субсидії або причиною відмови», — зауважив Дмитро Дубілет.



Облдержадміністрація »


из Днепра  (20.08.15 21:43): Спасибо! Любая новация, позволяющая НЕ общаться с чиновниками - подарок. Наболело...извините. Дмитрию успехов! Відповісти | З цитатою
Опять двойка...  (20.08.15 19:00): [QUOTE]...справка о доходах от фискальной службы, а так же оформление загранпаспорта...[QUOTE]
В данном случае "так же" пишется слитно.
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності