Для замовлення електронної послуги потрібно зайти на сайт igov.org.ua. «Щоб швидко знайти послугу, в поле пошуку вводимо її назву або ключове слово. Наприклад, якщо вам потрібне оформлення закордонного паспорта, достатньо написати «паспорт» і система знайде те, що вам потрібно», — пояснив Дмитро Дубілет.
На сторінці послуги слід вибрати регіон і місто, в якому ви мешкаєте. Після цього система запропонує два варіанти підтвердження особи — електронно-цифровий підпис і BankID: «Перший варіант поширений серед юридичних осіб. Тим, у кого є картка крупного українського банку, найзручніше скористатися BankID. Для цього потрібно вибрати зі списку фінансову установу, ввести свій номер телефону або логін (залежить від банку) і пароль. «Другий етап ідентифікації — код, який прийде на мобільний телефон по смс, — продовжив Дмитро Дубілет. — Вводимо цей код і автоматично переходимо на форму обраної послуги. Паспортні дані в ній заповнені автоматично, бо їх передав банк. Змінити цю інформацію не можна, а значить виключено помилку».
Дмитро Дубілет підкреслив, що між послугами в електронній формі та інтернет-послугами є принципова різниця: «Наприклад, оформлення закордонного паспорта он-лайн не позбавляє необхідності прийти в міграційну службу, щоб зробити фотографію, і ще раз, щоб забрати документ. Але тепер не доведеться стояти в чергах для заповнення форми та оплату послуги. З субсидією все інакше. Нікуди ходити не потрібно. Ви заповнюєте форму на сайті iGov і натискаєте кнопку «Відправити». Протягом 20 робочих днів на вашу електронну пошту прийде лист з підтвердженням оформлення субсидії або причиною відмови», — зауважив Дмитро Дубілет.
В данном случае "так же" пишется слитно. Відповісти | З цитатою