Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
31.01.2008

Будівництво станції метро Парус-1 може розпочатися 15 березня

Будівництво станції метро Парус-1 може розпочатися 15 березня
Земляні роботи з будівництва станції метро Парус-1 можуть розпочатися 15 березня і завершитися до кінця поточного року. Про це журналістам заявив заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Віктор Сергєєв після зустрічі керівництва облдержадміністрації, представників проектних організацій та метробудівників з представниками німецької фірми „Херренкнехт АГ”, яка виробляє гірничопрохідницьке обладнання.

29 січня Дніпропетровська облрада виділила перший мільйон гривень ВАТ «Харківметропроект» для розробки проекту будівництва станцій метро Парус-1 та Парус-2, загальна вартість проектної документації складає 13 млн грн. Очікується, що проект буде готовий 15 березня, тоді ж і розпочнуться земельні роботи зі спорудження майбутньої станції. Будівництво буде вестися відкритим способом, завершити роботи та ввести станції в експлуатації планують до кінця року.

Як зазначив Віктор Сергєєв, запланована вартість робіт складала 200 млн грн, однак, реальні витрати можуть сягнути 350-360 млн. грн.

При будівництві станції Парус-1, із проблемою відселення стикнутися не доведеться: на місці будівництва знаходиться тимчасова автостоянка, яка буде знесена. При будівництві станції Парус 2 до зони відселення потрапляють 50 приватних будинків, наразі вирішується питання надання їх жителям компенсаційного житла.

84   Залишити коментар
Сортувати за датою 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Starfucker  (04.03.08 14:20): Белый а зачем тогда тебе метро в центре от вокзала до центра тоже 20 мин ходьбы Відповісти | З цитатою
Reactor  (22.02.08 10:30): kot1066, ты хоть сам поверил в то, что написал??? Как ты собираешься трамвай прокладывать? По пр.Свободы??? Да от ДЭВЗа до начала ул. Братьев Трофимовых двухколейку не построишь! Сразу видно, что ты в том районе не бывал ни разу. Тебе домашнее задание. Возьми рулетку и друга и померяйте расстояние (по ширине, ессно!:)), которое необходимо для прокладки двухколейной трамвайной линии. То есть от одного опорного столба до другого. И скажешь мне, насколько реально от ДЭВЗа вниз запустить трамвайчик Відповісти | З цитатою
Дмитрий Васильевич  (16.02.08 19:47): сделайте метро до центра будет прибыльно Відповісти | З цитатою
kot1066  (09.02.08 10:47): kot1066 (07.02.08 12:35): Ведь метро это не только само метро, но и система подвоза к нему!!!! Власти об этом забыли и забили на это :-(
kot1066 (07.02.08 12:34): Всё таки какая богатая страна Украина!!!!!!!!
Платит в ДЕСЯТЬ раз больше за участок от коммунаровской до паруса, где можно пустить трамвай с ДЭВЗа и продлять его до Диёвки по мере надобности. И отселять никого в спешке не надо и бедлама с раскопками будет меньше, да и сделают быстрее. Эффективность в итоге одинаковая. А все силы бросить на центральную!!!!!!!!!
Воистину, страна непуганых идиотов!!!!
Відповісти | З цитатою
БЕЛЫЙ  (08.02.08 18:45): А нахрена вообще на парусе метро????? если ближайшая станция находится на комунаре, до которого идти минут 20......... ??????????????? Відповісти | З цитатою
*)  (08.02.08 16:49): Jat, а вы ходили? Было бы 10мин, на маршрутку тогда на Парусе2 очереди не было совсем, а так, что утром с Паруса, что вечером с Вокзала-Центра, едешь "у водителя на коленях" или у тебя кто-то на коленях. Відповісти | З цитатою
Jat  (08.02.08 13:36): Мозголом, поддерживаю, было бы намного выгоднее пустить ветку на победу с тремя станциями, думаю что ветка была бы выгодной, и ветку на левый берег - а не на парус с которого до ближайшей станции идти от силы 10 минут. Відповісти | З цитатою
somebodybodysome  (06.02.08 21:32): строить парус1 и парус2 как два байта переслать, там делать нечего, за год вполне реально. но, как не странно, я против этого проекта, так как живу около станции с лошадиным названием (конечной) и дополнительные станции сзади, лично мне, помешают. ;) (а то будет как на проспекте свободы - хрен влезешь). ;) Відповісти | З цитатою
tov_tob  (06.02.08 20:48): Не нужно вводить людей в заблуждение. Метро убыточно в любой стране мира. Тчк. Відповісти | З цитатою
!"№  (06.02.08 14:51): Если по умному построить метро то это очень даже прибыльно! И в Харькове и в Киеве метро неубыточное! Відповісти | З цитатою
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності