Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
16.10.2003

У Дніпропетровського метро з’явилась перспектива

Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Володимир Яцуба 14 жовтня відвідав Дніпропетровський метрополітен, відновлення будівництва якого заплановано найближчим часом. Разом з фахівцями він оглянув стан підземних споруд та обладнання на станції “Вокзальна”, вивчив на місці існуючі проблеми. Представникам преси губернатор повідомив, що у понеділок на засіданні в уряді прийнято рішення про виділення коштів на будівництво метрополітенів у Харкові, Донецьку та Дніпропетровську. Прийняття цього рішення – результат спільних дій керівництва Дніпропетровської облдержадміністрації та народних депутатів України від Дніпропетровщини “зараз головне відновити будівництво метрополітену, зазначив В.Яцуба, яке було зупинене ще у 1996 році. Губернатор підкреслив, що на наступний рік для фінансування робіт потрібно 45 млн.грн. Всього ж на добудову другої черги Дніпропетровського метрополітену на найближчі 5 років знадобиться 185 млн.грн.

Будівництво Дніпропетровського метро розпочалося у 1981 році. Проектом передбачалося спорудження лінії довжиною 11,8 км з 9 станціями. У 1995 році було введено в дію першу чергу у складі 6 станцій, що з’єднувала західні райони Дніпропетровська з вокзальною площею. За браком коштів подальше будівництво метро було зупинене у 1996 році. Проте утримання підземних споруд щорічно вимагало 13 млн.грн.

Одночасно діючий метрополітен працює із збитками, які у 2002 році складали 10 млн.грн.

Тож добудова лінії метро від станції “Вокзальна” до центра міста, на думку губернатора В.Яцуби, стала економічною потребою. Вона, за підрахунками фахівців, дозволить майже у тричі підвищити об’єм пасажирських перевезень та зробить роботу метро більш рентабельною. Зважаючи на дефіцит коштів вирішено також добудову перегону від станції “Вокзальна” до центра міста везти без проміжної станції ”Театральна”. Будівельна довжина другої черги Дніпропетровського метрополітену становитиме 2,2 км. Під час будівництва буде застосовано новітні технології, які за останні роки розроблено метробудівниками Києва. За словами директора “Дніпрометробуду” Василя Савченка “у дніпропетровського метрополітену нарешті з’явилась перспектива”.

Облдержадміністрація »

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності