Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
14.07.2025

У Дніпрі завершили оновлення трамвайної колії на перетині проспектів Дмитра Яворницького та Науки

У Дніпрі завершили оновлення трамвайної колії на перетині проспектів Дмитра Яворницького та Науки

У Дніпрі модернізували трамвайну колію для запуску низькопідлогових трамваїв.

У Дніпрі тривають роботи щодо створення першого безбар’єрного маршруту. Це частина флагманського проєкту «Рух без бар’єрів», ініційованого першою леді Оленою Зеленською. Безбар’єрний маршрут проходитиме від площі Соборної через проспект Дмитра Яворницького до залізничного вокзалу.

Один із ключових об’єктів – трамвайний маршрут № 1, яким щодня користуються тисячі пасажирів. Тож виникла необхідність заміни трамвайних колій на переїзді просп. Дмитра Яворницького – просп. Науки. Адже це один із найбільш завантажених автомобільних переїздів у місті. Ремонт проводили у два етапи: 5–7 та 12–13 липня — виключно у вихідні дні, щоб мінімізувати незручності для мешканців і водіїв Дніпра.

Роботи вже завершені, рух автотранспорту відновлено.

«Ми використовували залізобетонні плити за технологією залізничного переїзду. Це дозволило скоротити терміни виконання робіт, зменшити їхню вартість, а також знизити подальші витрати на обслуговування. Крім того, така конструкція суттєво підвищує безпеку руху трамваїв», — розповів майстер ремонтно-будівельного управління КП «Дніпровський електротранспорт» Сергій Ситник.
У межах проєкту змонтували 13 комплектів залізничних залізобетонних плит, замінили 50 метрів трамвайної колії (по 25 метрів у кожному напрямку) на нових залізобетонних шпалах, уклали свіжий щебеневий баласт, встановили спеціальні гумові амортизатори та заасфальтували проїзну частину, що межує з переїздом.

«Оновлена трамвайна колія необхідна для руху низькопідлогових вагонів, перший з яких з’явиться у місті до кінця 2025 року. Новий рухомий склад забезпечить безбар’єрне пересування для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Це один із перших кроків до створення по-справжньому доступної транспортної мережі у місті. І він дуже важливий», — додав Сергій Ситник.

Довідка: «Рух без бар’єрів» — флагманський проєкт Міністерства розвитку громад та територій, що втілюється в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» і охоплює 15 пілотних громад. Там створюють безбар’єрні маршрути. На сьогодні це Київ, Одеса, Дніпро, Житомир, Тернопіль, Львів, Рівне, Чернівці, Полтава, Вінниця, Славутич, Кропивницький, Буча, селище Опішня та Калуш. Виконавчим партнером ініціативи виступає громадська організація «Безбар'єрність». За цими маршрутами — зручні тротуари, безпечні переходи, доступні входи до будівель, зрозуміла навігація, тактильні позначки, а також адаптовані заклади громадського харчування, фінансові установи, магазини та інші об’єкти повсякденного користування.



Прес-служба Міської ради »


Николай  (16.07.25 07:45): А когда на других маршрутах будет ремонт путей? Вагоны после капремонта уже появились, но они не летают, а ездят по путям.
Участок на 9-м трамвае между ул. Светлой и ул. Мариупольской в совсем убитом состоянии. Подушка просела. Когда трамвай едет дом трясётся так, как будто это танк едет. Первые несколько секунд непонятно то ли гул от взрыва, то ли все-таки трамвай. По пути в город пять стыков на двух метрах чуть недоезжая Проскуровской. Тут трамвай вообще прыгает.
На остальных маршрутах тоже убитые пути.Такое впечатление, что в городе только один трамвай. Напоминаю властям, что именно трамвай является стратегическим видом транспорта. А вы что с ним сделали?
Ответить | С цитатой
Агапит  (15.07.25 15:27): А если прилёт ? Опять переделывать? Странное бюджето тратство. Город, особенно фасады в центре в ужасном состоянии, в подворотнях шанхай 19 века, всё вокруг убитое, зато рельсы - рельсы, шпалы - шпалы. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності