Для співробітників електротранспорту провели тренінги з правил поведінки з людьми з інвалідністю, літніми пасажирами, військовими та ветеранами.
КП «Дніпровський електротранспорт» продовжує взаємодію з громадськими організаціями та благодійними фондами, аби покращувати обслуговування пасажирів різних категорій, повідомляє "Департамент транспорту та інфраструктури м. Дніпро".
14 травня представники громадської організації «Океан добра» нагадали водіями та кондукторами про правила поведінки з людьми з інвалідністю та літніми пасажирами. Разом відпрацювали різні ситуації, які можуть виникнути під час поїздки у громадському транспорті. Зокрема, як допомогти маломобільному пасажиру сісти у трамвай та вийти на зупинці.
Також відбувся тренінг від центру «RAZOM з тобою» на тему «Етика комунікації з військовими та ветеранами». Говорили про підтримку, чутливість у висловлюваннях та баланс між людяністю й професійністю.
Подібні навчання для співробітників електротранспорту проводяться регулярно, аби нагадувати: ввічливість, взаємодопомога та повага між водієм, кондуктором та пасажиром – запорука безпечної та комфортної поїздки.