Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
27.03.2025

«Укрзализныця» возобновила онлайн-продажу билетов, но есть проблемы…

«Укрзализныця» возобновила онлайн-продажу билетов, но есть проблемы…

Но онлайн-сервис работает с повышенной нагрузкой и может испытывать технические перебои.

Есть и ряд других проблем с функционированием онлайн-системы продажи и возврата билетов.

Подробней об этом «Укрзализныця» сообщает:

«Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.

Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.

На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.

Актуальна інформація:

  • У застосунку доступні функції придбання та повернення квитків;
  • Пільгові квитки поки можна оформити лише у касах, які працюють у підсиленому режимі;
  • Продаж квитків у касах продовжено за правилом "дві доби" – тобто лише на поточний та наступний день, щоб уникнути скупчення людей на вокзалах. Обов'язково зверніть увагу на цю інформацію,якщо зібрались на вокзал!
  • Продаж квитків на більш віддалені дати у квиткових касах наразі недоступний (для військовослужбовців, маломобільних пасажирів це правило не розсповсюджується)
  • Інші функції застосунку ще відновлюються – це потребує трохи часу.

Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.

Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.

Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.

Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку».



Gorod.dp.ua - городской сайт Днепра »

Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності