23 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки. Відновлення всіх систем триває четверту добу. Неможливо купити квитки у застосунку та на сайті перевізника. Для урегулювання попиту на квитки на вокзалах країни відкривають додаткові каси, повідомляють в Укрзалізниці.
Станом на вечір 26 березня ажіотажу на залізничному вокзалі Дніпра не було, повідомляли кореспонденти Суспільного. Нині там відкрито чотири каси.
Михайло придбав квиток перед відправкою потяга. Каже, квитки в застосунку майже ніколи не купував, зазвичай на касі, тому до черг звик.
"Тут черг як завжди. Я стояв 15 хвилин всього навсього. Касири швидко все роблять. Швидко роздрукували та віддали квиток", — каже чоловік.
У черзі стоїть місцева жителька Наталя. Каже, їздить до батьків електричкою раз на два тижні. Додає: ніколи не купувала квитки в застосунку Укрзалізниці.
"Скільки їжджу, тут завжди по 15-20 людей у черзі стоїть. У годину пік — більше, але касири швидко продають квитки, тому не знаю. Кажуть, що можна купити у провідника ще квиток", — розповідає Наталя.
Працівниця вокзалу каже: через те, що не працює застосунок продають квитки не раніше, ніж за два дні перед відправленням потяга. Додає: серед людей ажіотажу немає, покупців як завжди.
23 березня Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. За даними перевізника, не працює застосунок УЗ для купівлі квитків та перевірки рейсів. Також поки неможливо купити квитки через сайт. Не працюють замовлення додаткових послуг онлайн.
Національний перевізник пояснював, як придбати чи здати квитки.
В Укрзалізниці зазначили, що система продажу квитків після кібератаки працює. Квитки у касах пасажири наразі можуть придбати лише на найближчі дві доби.