Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
10.03.2025

«GREEN-ED. Зелена освіта Дніпра»: як у місті впроваджують пілотний освітній проєкт

«GREEN-ED. Зелена освіта Дніпра»: як у місті впроваджують пілотний освітній проєкт

250 учнів із 8 шкіл беруть участь у пілотному проєкті «GREEN-ED. Зелена освіта Дніпра». Він стартував 3 березня і сьогодні на базі Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» відбувся вже третій практикум для восьмикласників.

Під час заняття школярам розповіли, як виміряти рівень забрудненості повітря, дізнатися про кількість нітратів в овочах та фруктах, а також визначити склад води у річці Дніпро.

«Мені було дуже цікаво. Завдяки отриманій інформації я поглибив знання з біології та хімії. Мені сподобалося обладнання, яке ми використовували під час лабораторного практикуму сьогодні. Це захоплює», — говорить учень 8-го класу Дніпровської гімназії № 87 Микита Омельченко.

Відвідала практикум і восьмикласниця Саша. Вона із захватом слухала інформацію від викладачів кафедри екології та технологій захисту природного середовища «Дніпровської політехніки».

«Нам показували рослину – мох, такий, як є у мене вдома. Сьогодні я дізналася, що він очищує повітря та виробляє кисню не менше, ніж деякі дерева. Загалом на практикумі ми також обговорювали стан повітря у м. Дніпрі і ця тема мене надзвичайно цікавить. Вважаю, що нам потрібно більше зелені на будівлях, як у містах майбутнього. Це і гарно, і практично, а головне дуже корисно для екології», — поділилася думками учениця Дніпровської гімназії № 87 Олександра Зозуля.

Екологічний освітній проєкт «GREEN-ED. Зелена освіта Дніпра» – це унікальна ініціатива, яка допомагає учням не тільки здобути нові знання та навички, але і глибше зрозуміти взаємозв'язки між людиною та природою, усвідомити важливість збереження довкілля та розвинути почуття відповідальності за майбутнє міста і планети в цілому.

«Весь світ зараз зіштовхнувся із серйозною екологічною проблемою, і наша Україна не виняток. І якою екологія буде в майбутньому, залежить не лише від нас, але і від наступних поколінь. Адже наші діти відбудовуватимуть та відновлюватимуть нашу Україну, вони мають робити це так, щоб не зашкодити навколишньому середовищу. Щоб жити на Землі було приємно та комфортно», — розповіла вчителька біології Дніпровської гімназії № 87 Ксенія Данилова.

Під час практикуму школярам показали сучасне обладнання, яке для навчання використовують студенти «Дніпровської політехніки». Це вже не вперше, коли університет співпрацює з міською владою щодо питань освіти дітей.

«Подібні практикуми – це ініціатива вчителів, які спільно з департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради створили проєкт «GREEN-ED. Зелена освіта Дніпра». Під час впровадження проєкту команди шкіл-учасниць мають створити свої інноваційні проєкти щодо того, як має виглядати м. Дніпро через 10 років. Це дуже важливо, щоб діти думали локально, але отримані тут знання могли б використовувати у глобальних масштабах. Тобто наша мета співпраці у проєкті – це за короткий час навчити дітей, як поліпшити екологію міста», — зазначив перший проректор Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» Артем Павличенко.

Екологічні практикуми у «Дніпровській політехніці» відвідають учні шкіл № 19, 63, 67, 79, 87, 88, 123, 141. У подальшому планується розширення проєкту і на інші комунальні заклади загальної середньої освіти Дніпровської міської ради.



Прес-служба Міської ради »

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності