Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
11.02.2025

Від коли закінчиться війна до як пройти в міськраду: з якими питаннями звертаються на гарячу лінію Дніпра

Від коли закінчиться війна до як пройти в міськраду: з якими питаннями звертаються на гарячу лінію Дніпра

У Дніпровській міській раді працює “Гаряча лінія” – сервіс, куди містяни звертаються з найрізноманітнішими питаннями: від аварійних ситуацій до консультацій про соціальні послуги.

Журналісти «Наше місто» побували у кол-центрі та поспілкувалися з його працівниками, щоб дізнатися, як усе відбувається зсередини.

Дмитро Подопригора, заступник начальника відділу збору та обробки інформації Єдиної гарячої лінії, пояснює:

«Гарячі лінії міської ради – це потужний інструмент, за допомогою якого люди можуть звертатися для вирішення своїх питань. Питання можна класифікувати на три типи: консультації, аварійні ситуації та звернення, які обробляються безпосередньо міською радою і мають термін розгляду від 15 до 30 діб відповідно до закону України про звернення громадян».

Громадяни можуть звертатися з будь-яких питань, що належать до компетенції міської ради: стан житлового фонду, комунікації, що обслуговуються комунальними підприємствами, аварійні ситуації, отримання матеріальної допомоги тощо. Також «Гаряча лінія» надає консультації щодо питань, які не входять до юрисдикції міської ради, зокрема стосовно роботи газових, енергетичних компаній, інтернет-провайдерів.

Телефонний дзвінок дозволяє швидко зафіксувати проблему та передати її відповідним службам.

«Громадянин розповідає свою ситуацію, ми уточнюємо деталі, адресу, номер телефону заявника, фіксуємо звернення та передаємо його в систему “Контакт-центр”. Далі працюють відповідні служби: теплоенерго, аварійна служба, “Зеленбуд” тощо. Кожне питання має свій термін розгляду, прописаний у системі», – додає Подопригора.

Оператори не лише приймають звернення, а й контролюють їх виконання. Ми вирушили разом із аварійною службою на один із викликів. За словами слюсаря-сантехніка Віктора, цього разу довелося усувати порив системи центрального опалення:

«

Труби зношені, ми змінюємо їх на поліпропілен, намагаємося поступово модернізувати систему. В холодний період такі аварії трапляються досить часто».

«Гаряча лінія» – це не просто телефонний сервіс, а важливий механізм комунікації між містянами та владою. Завдяки оперативній роботі операторів та комунальних служб у Дніпрі багато питань вирішуються швидко та ефективно.

Звернутися на Єдину гарячу лінію Дніпровської міськради можна за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12 безкоштовно.



Наше Місто »


[email protected]  (12.02.25 07:17): Дуже гарна штука! Аварійка була за тридцять хвилин біля пориву труба, усунула тяжкі наслідки. Дякую потужному важелю "гаряча лінія", бо знаю раніші випадки, коли і добу вода бігла доки аварійка приїздить. Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності