Благодаря новым технологиям, потребление энергии удается сократить на 40 процентов.
Пилотный проект по энергосбережению уже внедрен на станции «Метростроителей».
Подробней об этом на сайте Днепровского метрополитена рассказал Артем Костюк:
«КП «Дніпровський метрополітен» впроваджує сучасну систему автоматичного управління електричними нагрівачами, які використовуються для обігріву приміщень, де працюють співробітники станцій.
Ця новація спрямована на ефективне використання електроенергії та її оптимізацію.
«Станція метро «Метробудівників» стала пілотною, де впроваджено щит управління. Цей пристрій самостійно регулює увімкнення та вимкнення обігрівачів відповідно до заданих параметрів. Це означає, що система опалення функціонує тільки тоді, коли це необхідно, підтримуючи комфортну температуру для персоналу. Згідно з проведеним моніторингом, економія на даній станції досягла 40 %. У подальшому такі системи планується встановити і на інших станціях», — пояснила Ірина Слободчук, інженерка-технологиня ЕКО КП «Дніпровський метрополітен».
Крім того, метрополітен має резервні джерела електроживлення.
«У випадках перебоїв із постачанням електроенергії рух поїздів зупиняється, однак кожна станція обладнана акумуляторними батареями. Завдяки їм аварійне освітлення може працювати до 30 хвилин, за цей час відбувається підключення дизель-генераторів та портативних джерел живлення. Вони забезпечують функціонування критично важливих систем, таких як освітлення, насоси для відкачування води, вентиляційні установки та пункти незламності. Окремий генератор призначений для живлення інженерного корпусу, в якому працюють диспетчери служб метрополітену. Це — серце управління метро, тому забезпечення резервного живлення для нього є пріоритетним завданням», — зазначив Олександр Скакун, начальник дистанції ЕКО КП «Дніпровський метрополітен».
Таким чином, Дніпровський метрополітен продовжує впроваджувати сучасні технологічні рішення, які не лише підвищують ефективність роботи, а й сприяють економії ресурсів».
Фото сайта Днепровский метрополитен.