Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
02.03.2024

У Дніпрі проінспектували тролейбусне депо і справжнє бомбосховище на пр. Хмельницького

У Дніпрі проінспектували тролейбусне депо і справжнє бомбосховище  на пр.  Хмельницького

Сотня тролейбусів щодня виходить на 21 маршрут Дніпра. Для цього цілодобово працюють тролейбусні депо міста.

Одне з тролейбусних депо Дніпра працює цілодобово.

«Вночі слюсарі та майстри виконують заявки з технічних журналів тролейбусів, на яких водіями була виявлена несправність під час роботи. Водії приїжджають у депо службовим транспортом, що дозволяє розпочати зміну раніше. Водій отримує шляховий лист та проходить медичну комісію. Далі перевіряє справність тролейбуса. Після заїзду у депо рухомий склад миють та проводять технічний огляд, і так щодня. Наприклад, зараз — один з тролейбусів на мийці, потім йде на техогляд, механіки його оглядають. Все для безпеки пасажирів», — розповів Олег Кононов, начальник депо КП «Дніпровський електротранспорт».
Нині Дніпровський електротранспорт щодня випускає понад 100 тролейбусів на 21 маршрут.

«Тролейбуси щодня перевозять десятки тисяч пасажирів. Перші тролейбуси виїжджають з воріт депо близько 5 години ранку, останній тролейбус заїжджає у депо о 22:30. У тролейбусному парку є тролейбуси, що живляться від контактної мережі, а ще є й на автономному ходу», — сказав Іван Васючков, заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міськради.

Це ж депо обслуговує і комунальні автобусні маршрути. Така поява комунального автобусного парку у Дніпрі сталася через ракетний терор країни-агресора.

«Удар по одному з АТП міста загрожував дестабілізацією мережі автобусних маршрутів міста. Декілька маршрутів було просто неможливо обслуговувати. На допомогу прийшли міста України та інших держав. Усього отримано 44 одиниці рухомого складу. Маршрути №32К, №75К та №109К розпочали рух наприкінці грудня 2022 року. Пізніше, у березні 2023 року, було відкрито маршрути №7К та №48К на лівий берег. Задля ефективної роботи налагоджено стабільне обслуговування рухомого складу, постійний санітарний догляд, регулярні ремонти», — підкреслив посадовець.
Перевірили й укриття, розташоване по просп. Богдана Хмельницького, 31-А.

«Укриття забезпечено централізованим водопостачанням, водовідведенням та електроживленням. На випадок блекауту передбачено аварійне електроживлення від дизель-генератора. Додатково у сховищі створено запас питної та технічної води. Нині оновлюють вентиляцію», — уточнив Ігор Рухлін, провідний фахівець з питань цивільного захисту та мобілізаційної роботи КП «Дніпровський електротранспорт».
Як зазначив Васючков, приміщення укриття будувалося як бомбосховище ще у 1980-му.

«Тут можуть розміститися до 240 людей. Улаштоване за усіма вимогами. Побаченим задоволений. Тут є кімната матері та дитини, дитячий куточок, місце для відпочинку з можливістю підзарядити гаджети та скористатися інтернетом. Є душ та вбиральня», — підсумував Іван Васючков.



Прес-служба Міської ради »

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності