В Днепровском театре оперы и балета возродили легендарную оперу Руджерро Леонкавалло.
Всемирно известная опера итальянского композитора Леонкавалло «Паяцы» впервые была представлена в ДнепроОпере в 2008 году. Ее премьера и последующие показы проходили с большим успехом.
Но около 10 лет назад этот популярный шлягер исчез из афиши. И вот теперь он снова возрожден, а его премьера состоялась на минувших выходных.
Режиссером возрожденной постановки стала Юлианна Панченко, которая рассказала о работе над оперой следующее:
«От і настав цей славетний час,який ми чекали з нетерпінням, і задля якого наполегливо працювали! Вистава "Паяци" знову повернулась на нашу сцену! Вистава прекрасна, ЖИВА, що для мене,як режисера-поновлення вистави дуже радісно!
По традиції хочу висловити подяки усім , хто працював на загальний успіх!
Велике дякую диригенту вистави Василю Ковалю. Уся музична тканина опери була різнобарвна,вишукана та в одночас пристрасна й бурхлива.
Велике дякую солістам вистави Альоні Трач, для якої ця вистава була дебютом. Її Недда-Коломбіна була красивою, пристрасною та живою. Кожну хвилину солістка проживала життям своєї героїні. Велике дякую Олегу Журавлю, який виконав партію Каніо- Паяца та зміг передати усю гаму почуттів головного героя».
На показе обновленных «Паяцев» побывал известный искусствовед Днепра Андрей Тулянцев, поделившийся такими впечатлениями:
«Повернення шлягеру «Паяци» Р. Леонкавалло на сцену театру ДНІПРО ОПЕРА є цікавим музичним заходом. Вистава реально оновлена режисеркою Юліанною Панченко у мізансценах, виконавцях, костюмах.
Шанувальниці майстерності диригента, заслуженого артиста України Василя Коваля, як завжди, перебувають від нього у захваті! Вистава за концепцією є трьома моделями чоловічого кохання Тоніо, Каніо та Сільвіо до Недди. Так, тут використано той популярний феномен «Театру в театрі». Це відбувається вже у Пролозі, який майстерно грається заслуженим артистом Олександром Сергеєвим - оповідачем і містить міркування про природу театру, закони акторської майстерності та життя акторів у масці та під маскою. У естетиці оперного веризму О. Сергеєв виконує партію жорстокого клоуна Тоніо, який й затіяв усю цю помсту. Саме через його помсту відтворюється історія життя нещасних буфоних блазнів – Каніо, Недди, селянина Сільвіо. Цікаво вже те, що банальна історія про вбивство через зраду та ревнощі співається солістами, як трагедія маленьких людей.
Багатогранна палітра почуттів, трактується усіма виконавцями як плата в житті за щирість і фальш. У цій виставі, як би там не було, але Недда-Коломбіна у виконанні Альони Трач (Фолькіної) домінує. Це реально відбувається у Сцені та баладі Недди, у її дуеті з Тоніо (Олексій Вєтров). Віктор Мельник – Беппо ефектно, як й личить тенору виконує Серенаду Арлекіна. Мелодизм Р. Ленкавалло є ускладненим, і солісти театру ДНІПРО ОПЕРА, хор, міманс з його колоритним Andrew Vovk переносять публіку у світ трагічного кохання».
Фото – ДнепроОпера и Николай Кошелев.