Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
16.02.2024

Критичну ямковість на автошляхах Дніпра усувають за європейською технологією холодного асфальтування

Критичну ямковість на автошляхах Дніпра усувають за європейською технологією холодного асфальтування

У Дніпрі продовжують усувати аварійну ямковість на дорогах для безпечного пересування містом, яке є найбільшим транспортним хабом під час повномасштабної війни. Дорожні бригади застосовують європейську технологію холодного асфальтування.

Нині вони ліквідовують ями по вул. Набережна Перемоги в районі скверу «Прибережний».

«Продовжуємо роботи з ліквідації ямковості на дорогах Дніпра, яка виникла у зимовий період. Нині вже відпрацювали 20 обʼєктів по місту. Передусім - увага мостам, шляхопроводам та основним проїзним магістралям міста. Процес ремонту холодними асфальтобетонними сумішами не відрізняється від ремонту гарячим асфальтом. Його перевага – можна укладати за низьких температур.

Технологія дуже проста: спочатку ями фрезерують та ретельно очищують від випадкового сміття. Далі їх прогрівають та оброблюють рідкою бітумною емульсією для кращого зчеплення. І тоді вже засипаємо холодний асфальт. Така технологія використовується в європейських країнах. Саме взимку для усунення ям на дорогах такий метод правильний і дієвий», - прокоментував начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР Дмитро Коробов.

Цьогоріч методом холодного асфальтування планують вкласти 4 тис. квадратних метрів асфальту. На сьогодні 1 тис. квадратних метрів вже відремонтували.

«Критична ямковість несе найбільшу небезпеку водіям та пішоходам. Звісно, це не повний обсяг ліквідації аварійної ямковості. Але таке тимчасове рішення, як холодне асфальтування, є ефективним до того, поки ми не зможемо вкладати гарячий асфальт. Такі роботи у Дніпрі ми проводимо вже кілька років поспіль одразу після сходження снігу у лютому. Взимку асфальтні заводи не працюють, тож їхню продукцію не можемо придбати. Тому тимчасово використовуємо сухий асфальт, який попередньо прогрівається. Підкреслюю, що це тимчасовий ремонт. А вже влітку переробимо всі ці «латки» гарячим асфальтуванням», - розповів в. о. заступника міського голови, директор департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР Олексій Самілик.

Він 16 лютого є черговим по місту.

Під час інспекційного об’їзду черговий по місту перевірив і стан захисного залізобетонного укриття на ж/м Сокіл, 1. Воно розраховане на 40 людей, які одночасно можуть там перебувати. Має лави, урни для сміття та біотуалет поруч.

«Це укриття було відновлено після вандалізму. А сьогодні під час інспекції виявили відсутність двох покажчика з написом «вихід». Випадки вандалізму в укриттях є великою проблемою. За минулий рік було пошкоджено чи розкрадено майно у 30 укриттях на загальну суму близько 350 тис. грн. Вкотре звертаємося до дніпрян із проханням дбайливо ставитись до міського майна. Адже все це – для вашого комфорту та безпеки», - підсумував Олексій Самілик.

У Дніпрі встановлено 123 захисні залізобетонні споруди в районі зупинок громадського транспорту та місць масових скупчень людей. Щоденно кожне укриття прибирають. Через день обслуговують біотуалети. А двічі на тиждень їх миють. Також двічі на тиждень або за необхідності проводять в укриттях дезінфекцію.



Прес-служба Міської ради »

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності