Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
08.11.2023

Уроки в мистецьких закладах. Унікальний проєкт від педагогів Дніпра «ВМУЗЕЇ: (не)дрібниці на уроці» набирає обертів

Уроки в мистецьких закладах. Унікальний проєкт від педагогів Дніпра «ВМУЗЕЇ: (не)дрібниці на уроці» набирає обертів

Усе більше дніпровських шкіл долучаються до унікального проєкту від педагогів міста «ВМУЗЕЇ: (не)дрібниці на уроці». Його суть – шкільні уроки проходять на базі закладів культури.

А саме: у музейній кімнаті Вадима Сідура, бібліотеці української діаспори імені американського сенатора Джона Маккейна, Музеї історії Дніпра та Дніпровському художньому музеї. Започаткували проєкт у Дніпрі три освітні заклади – ліцеї № 33, № 129 та гімназія № 65.

«Виникла ідея оновити звичний шкільний урок у класі. Поєднати освітній процес із мистецьким простором, зокрема й музейним, аби максимально зацікавити учнів в отриманні знань. Якщо на початку проєкту було усього 10 шкіл-учасниць, то зараз уже приєдналося 35 закладів загальної середньої освіти (більше ніж 1 500 тис. учнів). Приємно, що й інші заклади з неймовірною швидкістю приєднуються», – розповіла директорка ліцею № 33 Лідія Яворенко.

Цього дня для десятикласників згаданого ліцею провели урок англійської мови у музейній кімнаті Вадима Сідура, що розташована у цьому освітньому закладі.

«На перший погляд, здавалось би, що це непоєднані речі – урок англійської в музеї. Однак учителька вміло спрямувала освітню діяльність учнів, максимально застосувала інтерактив. Розповідала про мистецтво, скульптуру, творчий та життєвий шлях Вадима Сідура, який навчався у стінах нашого закладу», – додала Лідія Яворенко.

Учениця 10-А класу Софія Зуморіна зазначила: «Незвичний формат уроку дуже сподобався».

Цього дня у стінах Дніпровського художнього музеї теж провели урок в рамках згаданого проєкту для дев’ятикласників гімназії № 65. Вчителька української мови і літератури Дар’я Лобан присвятила його творчості письменниці Ольги Кобилянської та художниці Марії Башкірцевої.

«Учні познайомилися з творчістю цих відомих жінок, їхніми історіями з життя. Аби поринути, наприклад, у XIX століття, застосували сучасні цифрові технології, штучний інтелект. Сподіваюся, моєму 9-му класу було цікаво. Цінність проєкту «ВМУЗЕЇ: (не)дрібниці на уроці» у тому, що попри складні часи в учнів Дніпра є гарна можливість долучатися до таких незвичних, інтерактивних уроків не за звичними шкільними партами, а в стінах мистецьких закладів», – підкреслила Дар’я Лобан.

Дев’ятикласнику Артему Фундурату теж сподобався урок в музеї.

«Дуже цікавим виявився формат. Наша вчителька цікаво подала інформацію, матеріал. Ще була гарна нагода ознайомитися з картинами. Це не перший подібний урок. Для нас проводили заняття і в Музеї історії Дніпра. Такий формат припав до душі. Словом, музейні уроки – це сучасно, неймовірно цікаво та круто!» – додав хлопець.

Facebook



Прес-служба Міської ради »

Читайте також:

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності