Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
25.10.2023

Спецмашини, снігоочисні трамваї, протиожеледний матеріал: як «Дніпровський електротранспорт» підготувався до зими

Спецмашини, снігоочисні трамваї, протиожеледний матеріал: як «Дніпровський електротранспорт» підготувався до зими

Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» цілком підготувалося до роботи взимку. Йдеться про більше ніж 60 одиниць спеціальної техніки (самоскиди, тягачі, вишки, крани, екскаватори, спецтрамваї), яка працюватиме для очищення колій, контактної мережі. А також 185 тролейбусів та 254 трамвайні вагони.

«Підготовку до осінньо-зимового періоду починаємо влітку. Виконано ревізію обладнання. Відремонтували, замінили неробоче чи вже зношене. Готові усі 14 одиниць снігоочисних трамваїв. Частина з них обладнана щітками, що обертаються, інші – вихрові, тобто сніг прибирають за допомогою повітряної турбіни. Є чотири спеціальні трамвайні вагони, які розкидають пісок. В усіх трамвайних вагонах і тролейбусах перевірена система опалення у салонах.

Там, де це було потрібно, замінили несправні елементи. У кожному трамвайному вагоні є пісочниця. Водій, натискаючи на педаль, сипить пісок на полотно. Заготовлено 1 100 тонн піску та 10 тонн солі. У цілому така підготовка дуже важлива, аби забезпечити стабільні перевезення наших пасажирів за будь-якої погоди», – підкреслив під час виїзної пресконференції 25 жовтня головний інженер КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Легкий.

За кожною спецмашиною закріплені бригади з водіїв, слюсарів, ремонтників, майстрів.

«Наприклад, коли випадає сніг у 10 см на лініях, за командою диспетчера бригади виїжджають кожен на свій маршрут. Водії трамваїв перед виїздом на маршрути теж повинні заповнити бункери сухим піском. За необхідності його використовують, аби було гарне зчеплення колеса з рейкою і вагон не буксував», – пояснив начальник трамвайного маршруту Денис Криштопа.

На згаданому комунальному підприємстві є й сучасна машина-лабораторія з цифровим обладнанням для визначення точного місця пошкоджень на високовольтних кабелях.

«За допомогою сучасного обладнання можемо бачити місце, характер пошкоджень. Це можуть бути обриви, короткі замикання. Тож коли швидко визначили точну проблему, оперативно її й усуваємо. Раніше це робили на старому обладнанні, а зараз все по-іншому», – додав електромонтер Микола Цигікало.



Прес-служба Міської ради »

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності