Мероприятие прошло без лишней огласки и прессы, но Городскому сайту стали известны его подробности.
Укрзализныця и его региональный филиал Приднепровская железная дорога – одни из ведущих локомотивов Украины в военное время. Их слаженная работа позволяет миллионам украинцев передвигаться страной, эвакуироваться и возвращаться домой. Они обеспечивают поставку всех необходимых стране товаров и грузов.
И даже в это трудное время железнодорожники не только эффективно работают, но и обновляют свой подвижной состав, о чем не раз сообщал Городской сайт.
Касается это не только вагонов, но и локомотивов. Без лишней огласки на Приднепровской железной дороге провели смотр такой обновленной техники. Его очевидцем стал известный днепровский блогер, «заблудший архитектор» Дэн Вейссман, который поделился следующими наблюдениями и фото:
«Оскільки ми живемо у режимі військового часу, деякі цікаві події не мають розголосу, щоб не наражати городян на ризики.Так, наприклад, три місяці тому у Дніпрі відбулася експозиція рухомого складу Придніпровської залізниці, на якій були представлені взірцеві, наново пофарбовані локомотиви та електропотяги. Захід був «закритий» - тільки для дирекції УЗ, тому ЗМІ про це не знало, і з городян мало хто бачив, а ті хто бачив не зрозумів шо відбувається. Скоріш за все (на мою думку) метою таких оглядин наживо було затвердження брендування та ліврей рухомого складу на наступні кілька років.
Я та мій син дуже любимо залізницю, тому того разу ми знайшли можливість потрапити на виставку – подивитися нам дозволили, але фотографувати тоді було суворо заборонено (тоді ще існувала загроза вторгнення у місто). Хоч ми і отримали емоцій, але шкодували шо повернулися з того заходу без світлин.
Цього вересня знову відбулася подібна експозиція, і цього разу нам дозволили зробити кілька світлин. Залізничники - люди ширі. Дяка їм за це!
На світлинах:
ВЛ8м-1585 – радянський восьмивісний магістральний вантажний електровоз постійного струму;
ЧМЕ3-6256 та ЧМЕ3-3690 – чехословацькі маневрові тепловози з електричною передачею;
ЧС7-295 - восьмивісний пасажирський електровоз постійного струму чехословацького виробництва;
ВЛ11М6-502А - вантажний магістральний електровоз постійного струму грузинського виробництва (колись радянського типу);
ЕР2Т-7223 – модернізований приміський електропоїзд постійного струму з рекуперативним-реостатним гальмуванням, ризького виробництва.
Окрім того додав кілька фото підземного переходу на колії».
Фото Дэна Вейссмана.