Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
24.12.2020

Директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько: За рік ми підтвердили, що гідні бути лідером серед електропостачальників

Директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько: За рік ми підтвердили, що гідні бути лідером серед електропостачальників

Жителів Дніпропетровщини обслуговує кращий постачальник електроенергії України. До рейтингу, який у листопаді склав аналітичний центр DiXi Group, увійшли 50 електропостачальників і перше місце посів YASNO (ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги»). Визнання незалежними експертами стало своєрідним підсумком досягнень електропостачальника до річниці бренду YASNO. Що вдалося реалізувати та які покращення за рік відчули клієнти – розповів директор Юрій Федько.

У листопаді 2019 року жителі Дніпропетровщини вперше отримали платіжки від YASNO. Що з того часу змінилося для клієнтів?

Рік тому ми поставили собі за мету бути ще більш зручними, доступними та зрозумілими для клієнтів. З появою YASNO ми розпочали новий етап у підвищенні якості обслуговування. Невипадково точкою відліку стало відкриття у Дніпрі першого енергоофісу для прийому клієнтів. Сьогодні їх 30 по всій області: як у містах, так і у невеликих населених пунктах. А загалом за рік у 6 регіонах України було створено та модернізовано 68 енергоофісів YASNO . Це просторі сучасні приміщення з новим ремонтом та цифровими рішеннями, де можна переукласти договір, провести звірку розрахунків, замовити енергоефективні продукти та послуги. Замість натовпу та скриньок для передачі показань на папірцях – системи електронної черги та термінали самообслуговування. Кожна зона в енергоофісах продумана до дрібниць. Ми навіть передбачили дитячий куточок, аби і нашим найменшим відвідувачам було зручно.

Чи змінилося обслуговування клієнтів в період карантину?

Не дивлячись на карантинні обмеження, YASNO продовжує надавати усі послуги в повному обсязі. Ми швидко адаптувалися до нових умов та організували роботу енергоофісів з дотриманням епідеміологічних вимог. Тепер очний візит відбувається за попереднім записом, а більшість питань клієнти вирішують за телефоном або в онлайн-листуванні, навіть не виходячи з дому. Спеціально для цих цілей для кожного енергоофісу ми виділили додаткові номери телефонів та електронні адреси, що вказані на нашому сайті. 

Піклуючись про клієнтів, ми активно закликаємо їх зайвий раз не відвідувати людні місця, користуватися нашими дистанційними сервісами та допомагати з цим людям похилого віку. Окрім фахівців енергоофісів, підтримку клієнтам також надає наш контакт-центр, який працює без перерв та вихідних. Зв'язатися з операторами можна за номером (056/067/050) 770 11 55 або на сторінці Facebook www.facebook.com/yasno.dp.

Чи з'явились нові способи передачі показань лічильника та оплати за світло?

Розуміючи, наскільки важливо для клієнтів вирішувати ці питання швидко, ми з самого початку взяли курс на розвиток дистанційних сервісів. У 2020 році вони стали актуальними, як ніколи. У квітні був запущений Viber -бот YASNO-Online, яким наразі користуються вже понад 170 тис. клієнтів. Тепер прямо у месенджері вони можуть передавати показання, сплачувати рахунки через Google Pay та Apple Pay, дізнаватися адресу найближчого енергоофісу, замовляти енергоефективні набори з двозонним лічильником та енергоощадливу кліматичну техніку.

Основною точкою контакту клієнта та електропостачальника залишається Особистий кабінет на сайті yasno.com.ua. Крім функцій внесення показань та оплати без комісії у ньому зручно стежити за історією нарахувань та отримувати онлайн-консультації. Цього року Особистий кабінет змінився для жителів Дніпропетровщини. Це пов'язано з впровадженням нового програмного продукту. Наразі, отримуючи зворотній зв'язок від клієнтів, розробники продовжують працювати над вдосконаленням Особистого кабінету.

Окрім постачання електроенергії YASNO пропонує клієнтам енергоефективні рішення. Що у цьому напрямку з'явилось нового протягом року?

Справді, YASNO допомагає родинам Дніпропетровщини заощаджувати електроенергію та кошти на її оплату. Ми консультуємо клієнтів щодо енергозбереження та реалізуємо готові продукти та послуги. 

Найбільш затребуваним серед побутових споживачів залишається наш енергоефективний набір Розумний Watt, до якого входять двозонний лічильник, розумна розетка, набір LED -ламп та послуга заміни лічильника «під ключ». Цього року ми розпочали співпрацю з відомими українськими рітейлерами. Тепер окрім інтернет-магазину та енергоофісів YASNO, придбати набір Розумний Watt можна також в гіпермаркетах «Епіцентр», «Нова Лінія» та інтернет-магазині «Rozetka».

Ми розуміємо, наскільки важливо для економії електроенергії використовувати ощадливі побутові прилади. Тому цьогоріч наша продуктова лінійка поповнилася енергозберігаючою кліматичної технікою: кондиціонерами, бойлерами та ультратонкими керамічними електрообігрівачами.

У контексті енергоефективності неможливо не згадати про приватні сонячні електростанції, за кількістю яких наша область займає перше місце в Україні. YASNO реалізує повний спектр послуг: від встановлення обладнання та оформлення документів до сервісної підтримки та виплат за «зеленим» тарифом. Щоб сонячна енергія була ще більш доступною для наших клієнтів, ми забезпечили можливість встановлення панелей у кредит від «Ощадбанку». Щоб мати можливість накопичувати сонячну електроенергію для використання вночі та зробити свій будинок енергоавтономним, в YASNO можна обрати інноваційні системи зберігання енергії (домашні акумулятори). А власники електрокарів можуть встановити у себе вдома або в офісі надійні та безпечні зарядні пристрої YASNO E-mobility.

З чого почати зменшувати витрати на електроенергію – ваші поради?  

Загалом необхідно комплексно підходити до питання енергоефективності вдома. Розпочати можна з найпростішого – зміни побутових звичок. Почати можна з підрахунку, скільки електроенергії споживає родина за рік та контролювати свої енерговитрати. Варто замінити освітлення на LED, що споживає у 10 разів менше електроенергії, ніж лампи розжарювання. Також перевагу необхідно віддавати електроприладам з класом енергооефективності А або А+. На що ще потрібно звернути увагу, ми розповідаємо у проєкті «YASNO _як_заощаджувати», який запустили спеціально до річниці бренду на нашому сайті. В одному розділі ми зібрали поради з економії для квартир, приватних будинків, ОСББ, та анімаційні відеоролики з порадами, а наші колеги написали казки для дітей про раціональне використання енергії. Впевнені, такий формат буде цікавим та корисним для усіх членів родини!

Які плани YASNO на 2021 рік?

Ми не змінюємо своїх стратегічних цілей: крок за кроком продовжуємо вдосконалювати сервіси та підвищувати якість обслуговування, запроваджувати нові продукти та послуги для клієнтів. Це безперервний процес, і ми впевнено рухаємося у даному напрямку.

Цьогоріч влітку року ми розпочали продаж газу для юридичних клієнтів. У 2021-му плануємо розпочати продаж газу і для жителів Дніпропетровщини. Це поширена світова практика, коли клієнти отримують від одного постачальника і електроенергію, і газ. Вже незабаром таку можливість матимуть і мешканці нашої області.

З огляду на ситуацію в країні та світі, перший рік YASNO виявився непростим, але результативним для нас та наших клієнтів. Ми втілили низку важливих проєктів, змогли вийти на новий рівень та підтвердили, що гідні бути лідером серед електропостачальників України.


Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності