В галерее Артсвит открылась новая выставка известного художника Сергея Алиева-Ковыки «Оголені» («Обнаженные»).
Тема женской натуры – одна из любимых в творчестве этого известного мастера. Но на его полотнах и графике женское тело предстает не в виде бьющей наотмашь красоты своих линий, а в качестве тайны, загадки, созданной сознанием и подсознанием художника. Обнаженные Алиева-Ковыки – ребус, еще большая загадка, чем удивительность женской натуры в целом… В то же время его работы отличает условный примитивизм выражения.
О новой выставке в галерее «Артсвит» (ул. Сечевых стрельцов, 4-а) сообщают следующее:
« Сергій Алієв-Ковика живе та працює в Дніпрі.
Художник народився в 1956 році в селі Бабайківка (Царичанський р-н, Дніпропетровська область). Навчався в Московському поліграфічному інституті (майстерня Мая Мітурича). Працював художником-оформлювачем Дніпропетровського трубопрокатного заводу, вантажником на молокозаводі №2,сторожем геологічної автобази, викладав живопис, малюнок та композицію на кафедрі дизайну Київського університету культури та мистецтв.
Основні напрямки роботи: станкова графіка (дереворит, ліногравюра, літограф Алієва-Ковики, офорт), живопис, дизайн книг, дитяча ілюстрація, скульптура (в камені, залізі, дереві), фотографія.
Крім цього, створює витинанки та ляльки-мотанки. Художника цікавлять історичні аспекти, візуальні образи та специфіка міста, степовий краєвид Дніпропетровського регіону, а також характер життя людини в соціумі та її внутрішня комунікація.
На виставці “Оголені” представлені живописні роботи, гравюри та малюнки, об’єднані спільною темою».
О специфике этой выставки искусствовед Елена Годенко-Наконечная также рассказывает следующее: «...Мотив оголеної жіночої натури – один з провідних у творчості художника.
На відміну від гравюри, яка вимагає дисциплінованості, у малюнках і великих живописних полотнах (триптиху як продовженні серійних варіацій попереднього часу) автор демонструє нестримну енергетику, розкріпаченість мови, примітивізацію форм, ефекти напруженої лінії або вільного, неслухняного живописного мазка. Митець збуджує уяву глядача, привносить неспокій та контрастність, а чорний, білий і червоний, домінантні в кожному з трьох полотен, сприймаються символічно як кольори триєдності всесвіту.
«Оголені» Алієва-Ковики – це особистісна інтерпретація в численних варіаціях (гучних монументальних та інтимних, камерних) класичної жіночої теми, це «текст» без початку і кінця, у якому – роздуми про вічне та відгук сьогодення».
В день открытия новую выставку посетила одна из самых активных посетительниц днепровских экспозиций Ирина Семенчук, которая поделилась следующими впечатлениями от нее:
«Якщо хтось мріє побачити классику ню, то він зразу розчарується. Оголені пана Сергія інколи навіть безстатеві, в них безліч форм, поз, рухів, і здається, що не тіло хвилює митця, а те, що за цим тілом ховається. Бо замислюючись над питанням "Хто я?", розумієш, що я - це не моє тіло, воно лише моя в'язниця, яка змушує мене перебувати в тривимірному просторі і свобода мені, і не тільки мені, а і усім тільки сниться....
Ось так розмірковуючи над смертним тілом і вічною душою і намагаючись зрозуміти душі цих ледь обозначених фігур (які, до речі, всі різні), я отримала те, що мала отримати, за що дякую в першу чергу пану Сергію і Галереї!».
Выставка продлит свою работу до 30 января 2021 года.
Вход на выставку – свободный, но с соблюдением карантинных мер и ограничений.
Фото – галерея «Артсвит» и Ирина Семенчук
Бывают моменты, когда человек тебе что-то очень увлеченно рассказывает, а ты смотришь человеку в глаза и понимаешь — от души п@здит! Ответить | С цитатой