Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
30.07.2020

На будівництві магістралі Дніпро – Київ працює 400 одиниць техніки та 468 працівників

На будівництві магістралі Дніпро – Київ працює 400 одиниць техніки та 468 працівників

Контроль якості забезпечується на 3 рівнях.

Водночас на різних ділянках виконують декілька видів робіт:

- Влаштування тривісної геогратки;

- Укладання каменю бутового в основі земляного полотна;

- Влаштування додаткового шару основи із шлаку доменного;

- Монтаж металевої гофрованої конструкції Multiplate (скотопрогін);

- Влаштування середнього шару покриття з гарячого асфальтобетону;

Роботи ведуться у Петриківському та Царичанському районах.

Підрядна організація що працює на об’єкті ТОВ «Автомагістраль - Південь».

Щоденний контроль за ходом виконання робіт здійснюють фахівці відділу якості, технічного контролю та нових технологій Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Якість будівельних та ремонтних робіт на дорогах державного значення завжди в пріоритеті Служби автодоріг. Забезпечується неухильне дотримання норм ДСТУ кількома рівнями контролю: постійний контроль якості замовником робіт (Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області), який здійснюється сертифікованими інженерами технічного нагляду Служби та спеціалістами лабораторії з контролю якості і нових технологій та фахівцями державного підприємства "Дорожній контроль якості".

Спеціалісти ДП "Дорожній контроль якості" перевірили відповідність технології проведення робіт на будівництві магістралі Н-31 Дніпро – Київ.

- Відібрано зразки-керни для проведення лабораторних випробувань.

- Проведено вимірювання для визначення коефіцієнта яскравості та коефіцієнта світлоповертання горизонтальної дорожньої розмітки.

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області »


Сема.  (31.07.20 11:44): На Полтавщине работы идут, а у нас ? Видел двух калек и стоящий каток. Відповісти | З цитатою
Ооо  (30.07.20 23:54): Лет через 20 поедем Відповісти | З цитатою
Вдячні громадяни  (30.07.20 21:34): Спасибо Павлу Ивановичу Лазаренко, и дай Бог ему еще больше детей и теплого калифорнийского солнца, ведь именно он започаткувал строительство этой трассы, равно как и открыл метро 25 лет назад. Відповісти | З цитатою
Вован  (30.07.20 18:30): хорошая подушка, мощная, теперь можна фуры и по 70тн. грузить, спасибо Петру Алексеичу, дай бог ему здоровлячка Відповісти | З цитатою
Вот это да  (30.07.20 16:13): Порох молодец, такую хорошую стройку в 2016 году начал, поскорее достраивайте эту чудесную дорогу, ато экскурсия по зачепиловкам и царичанкам утомляет по пути в Киев Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Вася  (30.07.20 15:40): - монтаж металлической гофрированной конструкции Multiplate (скотопрогон);...
Отлично, что о жителях сёл не забывают!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
д  (30.07.20 15:30): "коэффициент светоповорачивания"
Круто, теперь заживём...
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Фото, відео, архів новин доступні у повній версії сайту
Повна версія сайту
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Політика конфіденційності