40 лет назад было создано депо на проспекте Богдана Хмельницкого (бывшая ул. Героев Сталинграда).
Екатеринослав стал третьим (!) городом Российской империи, где 123 года назад было организовано трамвайное движение. А вот с организацией троллейбусного наш город «притормозил».
Лишь в ноябре 1947 года (дату подгадали к 30-летию понятно каких событий!) первые троллейбусы появились на маршрутах Днепропетровска. Хотя планы организации маршрутов этого вида городского транспорта были еще до войны…
Как ни удивительно, но очень долго, целых 14 лет (!), в Днепропетровске вообще не было троллейбусных депо! Ночью отработавшие целый день «рогатые» отстаивались просто на проспекте Карла Маркса, недалеко от бывшего трамвайного депо №1 (которое, увы, давно закрыто!). В этом же депо и проходили ремонт и обслуживание.
Только в 1961 году было создано троллейбусное депо №1 на ул. Холодильной (конец пр. Слобожанского, в ту эпоху – Правды). А ровно 40 лет назад было открыто депо №2.
Об этом Департамент транспорта и транспортной инфраструктуры Днепровского горсовета рассказывает следующее:
«На правобережжі стрімко розвивалась мережа - відкриті маршрути на пр. Поля, Гагаріна, Хмельницького, вул. Робоча та Шмідта. Через занадто великі ""нульові"" рейси з депо №1 на маршрути виникла необхідність будувати нове депо. Так, в 1969 році відкрито тролейбусний профілакторій в кінці вул. Кротова, район Шинного заводу.
Плани щодо будівництва повноцінного другого депо не залишили. Вже в 1976 році почалось його зведення, а 20 липня 1980 року перші тролейбуси виїхали з воріт новозбудованного депо на пр. Б. Хмельницького, 31а . З його відкриттям значно зменшились ""нульові"" пробіги на маршрути, що обслуговують мешканців Тополі, 12 кварталу, пр. Поля, Гагаріна, заводи Пресів, Полімермаш, Південмаш і багато інших.
Згодом біля виїзду з депо було побудовано нове приміщення для диспетчеру, відділу збору виручки, цеху експлуатації. Також, було розпочато будівництво нового комплексу ЩО - щоденного огляду. Але через санітарні норми - поблизу був дитячий садок, його призупинили.
В час найбільшого розквіту депо випускало на лінію більше 100 тролейбусів в години-пік, майже всі маршрути працювали до 1 години ночі. Були також нічні спеціальні рейси. Але з розпадом Радянського союзу випуск поступово зменшувався, технічний стан рухомого складу був незадовільним. Таку тенденцію не врятувало прибуття з Південмашу великої партії зчленованих тролейбусів ПМЗ-Т1, більше 50 одиниць. Вони виявились занадто енергозатратними, адже мали два тягових двигуна. Ближче до 2000 року почалось їх масове укорочення - під час ремонту їм знімали прицепи та отримували короткий тролейбус з одним двигуном, що значно зменшувало витрати на електроенергію.
Так продовжувалось до 2015 року. Саме тоді розпочались поставки нової техніки - 6 одиниць Дніпро Т103. Майже одразу після них, до міста прибули 6 БКМ 321. У 2017 році почали надходити Дніпро Т203, загалом у депо їх вже 20, очікується ще три. 2018 року надійшли 7 машин АКСМ 321. Ці надходження дозволили оновити рухомий склад на більше ніж на 50%. Також, зріс і щоденний випуск до 55 тролейбусів у години-пік. Для порівняння, у 2014 році було 41. Загалом, з депо №2 виїзджає близько 67 тролейбусів, а усього на балансі є 82 одиниці.
20 липня колектив підприємства, що складає 341 робітника, святкує 40-річний ювілей свого підрозділу. Бажаємо подальшого розвитку, збільшення кількості тролейбусів та маршрутів, і головне - ні цвяха, ні жезла! З ювілеем!».
А на Тополь ходили наши троллейбусы состоянием значительно похуже. Утром были ужасные давки. После учебы тоже проблемно было доехать домой. Сравнивая нынешнее время и то время скажу, что сейчас комфортнее троллейбусами добираться, наверное. Ответить | С цитатой