Вже влітку 2020 року розпочнеться будівництво нового аеродрому міжнародного аеропорту в Дніпропетровській області. Він матиме злітно-посадкову смугу, що зможе прийняти літаки всіх типів, та сучасний термінал. Пропускна спроможність летовища сягне 3 млн людей на рік.
Про це повідомив голова облдержадміністрації Олександр Бондаренко під час презентації проєкту для голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова.
«Дніпро багато років був без авіаційної артерії, яка могла б показати можливості цього міста, – наголосив голова Верховної Ради України Дмитро Разумков. – Треба віддати належне народним депутатам, яких обрали від Дніпра та області. Вони доклали максимум зусиль, аби ми сьогодні говорили про реалізацію проєкту. Сподіваюся, що навесні 2022 року аеропорт зможе приймати сучасні великі літаки, які будуть забезпечувати і економічне, і туристичне зростання».
Будівництво має стартувати влітку 2020 року. Нині обирають проєктанта – він буде відомий у грудні 2019-го. У травні наступного року визначаться із генпідрядником.
«У цього проєкту дуже багато виконавців. Верховна Рада України, Міністерство інфраструктури, Укрінфрапроєкт, ОДА та райдержадміністрація, проєктувальники, забудовники смуги та терміналу, екологи. Головна задача – пов'язати все це у єдиний гармонійний збалансований план дій і виконати його. Маємо впоратися із цим викликом та показати якісну роботу», – зазначив голова Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Бондаренко.
Над проєктом паралельно працюватиме ОДА та приватний інвестор. Державним коштом зведуть злітно-посадкову смугу – на це у Держбюджеті-2020 вже закладено 1 млрд грн. Вона буде довжиною 3,2 км, матиме сучасні системи навігації, метеорологічне та світлосигнальне обладнання. Завдяки цьому аеропорт зможе приймати літаки всіх типів навіть у туман.
Новий міжнародний термінал та VIP -термінал у єдиному комплексі будуватиме українська промислово-фінансова група DCH. Він матиме високу пропускну спроможність – до 1 тис людей щогодини. А ще – зможе забезпечити міжнародний рівень сервісу. Загальна вартість проєкту терміналу – 180 млн дол.
Как раньше в нашем аэропорту кипела жизнь, самолёты прилетали с многих стран. А теперь там запустение, "мёртвое царство". В Запорожье власти быстро сориентировались, открыли новую полосу и получают прибыль. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
В рамках акции Ryanair намерен продать 50 000 билетов по цене от 5 евро на рейсы, которые будут выполняться в декабре 2019 года и январе 2020 года.
Wizz Air объявил о введении скидки до 30% на авиабилеты на некоторые маршруты без ограничения по времени выполнения рейсов.
Скидка распространяется на цену билета по выбранному тарифу Basic, Wizz Go и Wizz Plus за исключением административного сбора и услуг, которые докупаются отдельно.
Распродажи билетов Ryanair и Wizz Air завершатся в 23:59 2 декабря (00:59 3 декабря по киевскому времени).
Маршрутная сеть Ryanair в Украине включает Киев, Львов, Одессу, Харьков, Херсон. Wizz Air уже летает из Киева, Львова, Одессы, Харькова, а в марте 2020 года откроет рейсы из Запорожья. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
а/п Iвано-Франкiвськ - власник ТОВ "Скорзонера" (бенефiцiар - Коломойський); туди лiтають лише МАУ (бенефiцiар - Коломойський).
З 2020 в Iвано-Франкiвськ буде лiтати польська а/к ЛОТ...
скорочення мережі МАУ, тепер ще це...
Всі знаки до того, що Бєня покидає авіацію, як покинув футбол (там є нюанси) і примусово покинув банківську діяльність.
Тільки не зрозуміло, що буде з його крилатим конгломератом, куди він полетить - як Приват, чи як ФК Дніпро? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
...
На что? На 2 дороги длиной в 2.3 км и здание из каркаса, стекла и пластика? А может там современное оборудование столько стоит? 2 бетонки в 2 км, павильон типа "ТЦ" и оборудование стоит как 60 новых танков Абрамсов? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2